درآمد از ایتا
اشتراک گذاری
آیا تابهحال به فکر به منظور تبلیغ کسب و کارتان بودید؟! چقدر با اصول و ترفندهای تبلیغ در بستر شبکههای اجتماعی آشنا هستید؟! آیا خدمات یک مرکز مشاوره کسب و کار به منظور افرایش بازدهی تبلیغات خود چیزی می دانید؟ بر اساس آمارهای به دست آمده در ایران حدود 56 میلیون و 700 هزار نفر از مردم، کاربر اینترنت هستند. تبلیغ در این بستر میتواند شما را به افراد زیادی معرفی کند. شرکتهای بزرگ به دلیل اعتبار بالا و درآمدهای زیادی که دارند، میتوانند فارغ از هزینه در هر بستری تبلیغ کنند اما کسب و کارهای کوچک نمیتوانند هزینه زیادی را بابت این کار بپردازند؛ به همین علت برای آنها فضای مجازی بهترین گزینه است.
صاحبان کسب و کار میتوانند با یک هزینه اندک و قابل قبول، تبلیغی مؤثر داشته باشند. در میان نرم افزارهای محبوب داخلی، ایتا پلتفرمی است که توانسته جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. سوالات زیادی از تیم مشاوره کسب و کار معصومی در مورد نحوه تبلیغات در ایتا هر روز پرسیده میشود، به همین دلیل در این مقاله میخواهیم نحوه تبلیغات در ایتا و حل چالشهایی که در این مسیر وجود دارد را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.
در شبکه اجتماعی ایتا روشهای تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد. صاحبان کسب و کار باید بر اساس نوع حرفه و نیازشان از این روشها استفاده کنند. به طور کلی تبلیغات در ایتا بهتر است از دو مسیر زیر صورت بگیرید:
روش دیگر تبلیغ در کانالهای محبوب و پرمخاطب ایتا است. برای این تبلیغ شما باید تعدادی از کانالهایی که به کسب و کارتان ربط دارند را پیدا کنید سپس به آنها درخواست تبلیغ دهید. در مقالات بعدی به معرفی تعدادی از کانالهای ایتا برای تبلیغ خواهیم پرداخت.
1. فقط کانالهایی میتوانند درخواست تبلیغ کنند که:
2. تبلیغ کانالهایی که به سازمانها، شخصیتهای حقیقی/حقوقی یا برندهای شناخته شده ربط دارد باید حتماً با درخواست کتبی از آنجا باشد.
3. ثبت سفارش در زمینههایی که ممنوع است یا سلسله مراتب خاصی دارد (مانند تبلیغ دارو) امکان پذیر نیست.
4. سفارش دهنده موظف است قبل از تبلیغ در جایگاه یک، کانال خودش را از هرگونه محتوای تبلیغاتی پاکسازی کند. در طول تبلیغ در این جایگاه معرفی گروهها و کانالها در بخش توضیحات کانال ممنوع است.
5. اگر سفارش دهنده قصد قرعه کشی یا اهدای هدیه به کاربرانش را داشته باشد باید قبل از شروع تبلیغ کیف پولش را شارژ کند. فرایند قرعه کشی یا اهدای هدایا با نظارت مستقیم مجری تبلیغات ایتا انجام میشود.
6. بعد از ورود به صفحه پرداخت اگر درخواست تأیید شود تبلیغ در نوبت نمایش قرار میگیرد اما اگر درخواست رد شود هزینه پرداخت شده به حساب سفارش دهنده بر میگردد.
- سفارش تبلیغ در جایگاه یک بر اساس تعداد بازدید از تبلیغ ثبت و تعرفه آن بر اساس تعداد بازدید کاربران محاسبه میشود اما بازدیدهای تکراری حساب نمیشوند. تعرفه تبلیغ در جایگاه یک به صورت زیر میباشد:
- سفارش تبلیغ در جایگاه دو بر اساس تعداد مشاهده کاربران ثبت میشود و تعرفه تبلیغ در آن هم بر اساس تعداد بازدید بینندگان است. این بازدیدها به صورت منحصر به فرد نیستند یعنی بازدیدهای تکراری به حساب میآیند.
نکته: توجه داشته باشید که تعداد بازدید از تبلیغ ربطی به تعداد بازدید پستهای داخل کانال ندارد.
سفارش و ثبت تبلیغ در جایگاه یک:
1. صفحه ثبت سفارش را به آدرس http://pay.eitaa.org/ باز کنید.
2. شماره تلفن و کد احراز خود را وارد کنید.
3. روی گزینه تبلیغات در ایتا بزنید و جایگاه یک را انتخاب کنید.
4. روی درخواست جدید کلیک کنید.
5. فرمی برای شما میآید که باید در آن اطلاعات زیر را وارد کنید:
6. ثبت سفارش شما انجام شد.
سفارش و ثبت تبلیغ در جایگاه دو:
1. در مرورگر گوشی یا لپتاپ http://pay.eitaa.org/ را باز کنید.
2. کد احراز و شماره تلفن خود را وارد کنید و روی گزینه تبلیغات ایتا بزنید.
3. جایگاه دو را انتخاب کنید.
4. روی درخواست جدید بزنید.
5. فرمی برای شما باز میشود که باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
6. تبلیغ ثبت شد.
تبلیغات در ایتا تأثیر زیادی در بازاریابی و فروش شما خواهند داشت. اگر از تولید محتوا و کیفیت محصولات و خدماتتان مطمئن هستید و تصمیم به تبلیغ گرفتید اما نمیتوانید خودتان این کار را انجام دهید یا زمان کافی ندارید، تیم مشاوره کسب و کار معصومی به شما کمک خواهد کرد. ما پس از بررسی کسب و کارتان بهترین روش تبلیغاتی را به شما پیشنهاد میکنیم تا با هزینه مناسب یک تبلیغ پر بازده داشته باشید. با توجه به اینکه این پلتفرم ایرانی است و تمامی کسب و کارها باید در آن احراز هویت کنند در نتیجه مردم راحتتر اعتماد میکنند و پول میدهند. این موضوع باعث رونق کسب و کار و افزایش درآمد شما میشود پس بدون اتلاف وقت از تیم مشاوره کسب و کار ما راهنمایی بگیرید.
نوشته شده توسط مهدی معصومی