گروه موفقیت mr.masoumi

درآمد دلاری

اشتراک گذاری

سایت دریبل، مهد گرافیستان و کسب درآمد دلاری

سایت دریبل، مهد گرافیستان و کسب درآمد دلاری

سایت دریبل، مهد گرافیستان و کسب درآمد دلاری از آن

سایت دریبل Dribbble چیست؟

سایت Dribbble یک سایت مخصوص گرافیست‌ها می‌باشد که از سال 2009 میلادی (سال 1387 شمسی) راه‌اندازی شده است و به سرعت به یک منبع خوب برای تمام گرافیست‌ها تبدیل شد. در این سایت، شما همیشه به روز هستید و از ایده‌های سایر گرافیست‌ها می‌توانید الهام بگیرید و تصاویر منحصر بفرد خود را به اشتراک بگذارید. با دریافت نسخه تجاری (Pro Business) می‌توانید از این سایت درآمد دلاری نیز کسب کنید. 

 

شما به عنوان یک گرافیست، می‌توانید نمونه کارهای خود را در فضاهای مختلفی مانند فیسبوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید اما آیا می‌دانید یک سایت مخصوص گرافیست‌ها وجود دارد که می‌توانید در آن عضو شوید، تصاویر خود را به اشتراک بگذارید و حتی درآمد دلاری داشته باشید؟ هر طراحی به یک پلتفرم خوب برای به نمایش گذاشتن نمونه کارهای خود (Portfolio) نیاز دارد. سایت Dribbble، یک سایت برای به اشتراک گذاشتن تصاویر گرافیست‌ها در زمینه‌های انیمیشن، UI، طراحی وب و اپلیکیشن و … می‌باشد و منبعی برای کشف و ارتباط با طراحان و استعدادهای خلاق در سراسر جهان است. سایت دریبل (Dribbble) در سال 2009 میلادی جهت به اشتراک گذاشتن طرح‌های گرافیست‌ها راه‌اندازی شد و به سرعت مورد استقبال قرار گرفت و به یکی از شناخته‌ترین سایت‌ها برای گرافیست‌ها تبدیل شد. در حال حاضر نزدیک 20 میلیون تصویر (اصطلاحا شات گفته می شود) در سایت Dribbble به اشتراک گذاشته شده است. تیم مشاوره کسب و کار معصومی در این مقاله قصد دارد شما را با سایت Dribbble آشنا کند تا بتوانید به عنوان یک طراح، درآمد دلاری داشته باشید. 

 هفت تا از بهترین مزایای سایت Dribbble

  1. عدم امکان سواستفاده از ایده و تصاویر: هر تصویر با نام و مالکیت شما در سطح جهانی بارگذاری می‌شود و سایر گرافیست‌های دنیا آن را مشاهده خواهند کرد.
  2. کسب درآمد دلاری 
  3. دریافت بازخورد از طراحان دیگر و ارتقا توانایی‌های خود
  4. به روز بودن در زمینه کاری خود
  5. استخدام توسط کارفرمایان
  6. ایده گرفتن از طرح‌های سایر گرافیست‌ها
  7. مشاهده دوره‌های رایگان آنلاین و عضویت در دوره‌های آموزشی

 

عضویت در این سایت بسیار راحت و آسان است. کافی است با ایمیل خود، عضو سایت شوید. همچنین امکان این را دارید به عنوان طراح، کارفرما یا کسی که از ایده‌های دیگران استفاده می‌کند، یا حتی هر سه مورد عضو سایت شوید. در ابتدا اکانت شما محدود است ولی با تکمیل پروفایل خود و بارگذاری تصاویرتان، تیم Dribbble تصاویر شما را بررسی می‌کنند و در کمتر از 24 ساعت به عنوان یک طراح می‌توانید فعالیت کنید. توصیه می‌شود، تمام اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید. شبکه‌های اجتماعی خود را معرفی کنید و از همان زمان عضویت، فعالیت خود را شروع کنید و تصاویر خود را بارگذاری کنید. سابقه فعالیت شما، باعث دیده شدن شما می شود و احتمال استخدام و دریافت کار را بالا می‌برد و به یک رزومه قوی برای شما تبدیل می‌شود. برای بهتر دیده شدن و استفاده از تمام امکانات سایت، باید نسخه پیشرفته (Pro) یا نسخه تجاری (Pro Business) خود را فعال کنید. 

 

چگونه پروفایل خود را در سایت دریبل (Dribbble) ارتقا دهیم؟

با پرداخت ماهیانه 12 دلار می‌توانید حساب Dribbble Pro خود را فعال کنید و پروفایل خود را ارتقا دهید، تصاویر و ویدیوهای اسلایدی بارگذاری کنید و محصولات خود را بفروشید. در صورتی که اشتراک سالانه خریداری کنید از 42 درصد تخفیف بهره خواهید برد و فقط ماهیانه 5 دلار پرداخت خواهید کرد.

 

چگونه در سایت دریبل (Dribbble) کارهای فریلنسری یا کار تمام وقت بگیریم؟

برای دریافت کارهای فریلنسری یا کار تمام وقت، شما باید حساب Pro Business داشته باشید. برای فعال کردن نسخه تجاری می‌توانید با پرداخت ماهیانه 20 دلار، حساب خود را به حساب کاری ارتقا دهید. در صورتی که اشتراک یکساله خریداری کنید می‌توانید از 25 درصد تخفیف آن استفاده کنید و 15 دلار ماهیانه پرداخت کنید. 

 

مزایای ارتقا حساب Dribbble به حساب Pro Business چیست؟

  1. بررسی کارهای فریلنسری یا تمام وقت به صورت روزانه
  2. ارسال کارهای مرتبط با پروفایلتان به ایمیلتان توسط دریبل
  3. بارگذاری کلیپ‌های معرفی و ارتباط بهتر با مشتریان
  4. تشکیل تیم و طراحی حرفه‌ای

 

 

آیا شما یک کارفرما هستید و به دنبال پیدا کردن یک طراح با شرایط خاصی هستید؟

پس با ما همراه باشید.

جاب برد (Job Board) چیست؟ چگونه باید جاب برد (Job Board) خود را در سایت دریبل (Dribbble) فعال کنیم؟

شما به عنوان یک کارفرما می‌توانید با دو روش طراح مورد نظر خود را پیدا کنید. در روش اول یک Job Board تهیه کنید، طراحان پس از بررسی آن، به شما پیام می‌دهند و می‌توانید با آن‌ها مصاحبه کنید. برای فعال کردن Job Board ماهیانه باید 299 دلار پرداخت کنید. در روش دوم شما خودتان طراح موردنظرتان را جستجو می‌کنید، برای این کار نیز باید ماهیانه 299 دلار دیگر پرداخت کنید، اما برای صرفه جویی در هزینه‌های خود، می‌توانید با پرداخت 499 دلار به هر دو قابلیت دسترسی پیدا کنید. البته با خرید اشتراک 3 ماهه می‌توانید از تخفیف 17 تا 30 درصدی Dribbble بهره مند شوید. 

 

چگونه در سایت دریبل (Dribbble) پروفایل حساب خود را بهینه سازی کنیم ؟

همان‌طور که گفته شد سایت دریبل یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مشتریان و کسب فرصت‌های شغلی است. برای طراحی یک پروفایل جلب توجه کننده این توصیه‌ها را در نظر بگیرید:

1. اطلاعات پروفایل خود را به طور کامل تکمیل کنید: اطلاعاتی مانند سوابق کاری، تخصص‌ها، نحوه ارتباط و... را درج نمایید. این اطلاعات به مشتریان و کمپانی‌ها کمک می‌کند تا شما را بهتر بشناسند و از تخصص‌ها و تجربیاتتان آگاه شوند.

2. عکس پروفایل زیبا با رنگ بندی جذاب بگذارید تا توجه مخاطب را جلب کند: عکس پروفایل شما باید حرفه‌ای و جذاب باشد. این به شما کمک می‌کند تا نظر مخاطبان را جلب کنید و در حافظه آن‌ها ماندگار شوید.

3. بارگذاری نمونه‌کارهای باکیفیت: چندین نمونه کار متنوع و باکیفیت در صفحه پروفایل خود بارگذاری کنید تا قابلیت‌ها و استعدادهایتان به خوبی نمایان شود. این نمونه‌کارها می‌توانند پروژه‌های گذشته یا نمونه‌های خلاقانه از کارهایی که انجام دادید، باشند.

4. بروزرسانی نمونه‌کارها: به طور منظم نمونه‌کارهای جدیدی بارگذاری کنید تا بهتر دیده شوید و نشان دهید که همچنان در حال توسعه و پیشرفت هستید.

 

آیا سایت دریبل (Dribbble) فقط برای طراحان حرفه‌ای است؟

سایت دریبل (Dribbble) تنها برای طراحان حرفه‌ای نیست، حتی اگر تازه می‌خواهید وارد کار طراحی شوید سایت دریبل (Dribbble) دوره‌های اختصاصی برای شما آماده کرده‌است که در ادامه از آنها نام برده ایم:

دوره صفر تا صد آموزش طراحی: شامل ویدیوهای آموزشی، تمرین ها و جلسات آنلاین هفتگی با استادان برجسته، طول این دوره 16 هفته است.

دوره آموزش فیگما و UI: مانند دوره قبل، این دوره هم شامل ویدیوهای آموزشی، تمرین‌ها و جلسات آنلاین هفتگی با استادان برجسته است. طول این دوره 4 هفته است.

دوره‌های آنلاین رایگان

 

 در این مقاله با نحوه عضویت و کار با سایت Dribbble و کسب درآمد دلاری از آن آشنا شدید. اگر از این سایت یا سایت‌های خارجی دیگر برای کسب درآمد دلاری خود استفاده کرده‌اید، حتما تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید و اگر هم نیاز به مشاوره تخصصی دارید می توانید به صورت آنلاین، تلفنی یا حضوری با کارشناسان مستر معصومی تماس حاصل کنید.

نوشته شده توسط مهدی معصومی

https://mr-masoumi.ir/articles/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A8%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%86

ثبت نظر

نام و نام خانوادگی

ایمیل

دیدگاه

لیست نظرات (0)