گروه موفقیت mr.masoumi

درآمد از ایتا

اشتراک گذاری

چگونه در ایتا درآمد کسب کنیم؟

چگونه در ایتا درآمد کسب کنیم؟

آیا هنوز هم به رفع محدودیت‌های اینستاگرام در ایران فکر می‌کنید و از ضربه‌ای که به کسب و کارتان وارد شده گله‌مند هستید! آیا دوست دارید راهی پیدا کنید تا این مشکل و وقفه پیش آمده را جبران کنید؟ شاید پیامرسان ایتا گزینه مناسبی باشد. دقیقاً در همان روزهایی که نرم افزار کاربردی تلگرام از دسترس عموم خارج شد، سیلی از پیام رسان‌های داخلی روی کار آمدند که استقبال از اکثرشان چندان قابل قبول نبود و تنها بعضی از آن‌ها توانستند رضایت کاربران را به دست آورند. یکی از این برنامه‌ها ایتا بود.

محبوبیت این پیام رسان بعد از محدودیت‌های اینستاگرام خیلی بیشتر شد تا حدی که این روزها اکثر مردم به دنبال کسب درآمد از طریق ایتا هستند. بیش از 90 درصد مردم فقط به پیشرفت فکر می‌کنند اما برای رسیدن به آن تلاش نمی‌کنند و جالب است بدانید، همان­ها این مقاله را تا آخر نمی‌خوانند، اما تیم مشاوره کسب و کار معصومی به شما پیشنهاد می‌کند تا در ادامه با ما همراه باشید زیرا قرار است بدون هیچ هزینه‌ای، نحوه فعالیت و کسب درآمد میلیونی از طریق ایتا را در اختیار شما همراهان عزیز قرار بدهیم.

 

چرا ایتا را برای کسب درآمد انتخاب کنیم؟

مغز انسان در حالت عادی به دنبال بهانه می‌گردد تا از انجام کارها و مسئولیت‌هایش سرباز بزند. بعد از اینکه برخی پیام رسان های خارجی در ایران از دسترس عموم خارج شدند، ذهن اکثر ما درها را به روی ایدههای جدید بست و با این تفکر که کسب و کارمان آسیب دیده پس نمی‌توان کار دیگری انجام داد، ما را از فعالیت جدید باز داشت. در صورتی که خیلی از مردم در این شرایط به دنبال یک راه جدید گشتند. یکی از این مسیر‌های موفق فعالیت در پیام رسان ایتا بود. حتماً می‌پرسید چرا ایتا؟! چگونه می‌شود در ایتا کسب و کار موفق و پر رونق داشت؟ دلایل قابل قبولی برای این کار وجود دارد که مطمئناً شما هم بعد از شنیدن آن‌ها طرز فکرتان به طور کل عوض می‌شود. با ما همراه باشید تا سدهای ذهنی را کنار بزنیم و اولین قدم را برای موفق شدن در مسیری جدید برداریم:

1. کاربران زیاد

ایتا در مقایسه با برنامه‌های دیگر محبوبیت زیادی پیدا کرده و جالب است که بدانید بر اساس تحقیقات انجام شده، این برنامه، کاربران فعال زیادی دارد.

2. امنیت بالا

دیتابیس‌های ایتا در ایران است به همین علت ایتا یک برنامه امن می‌باشد. کسب و کارها برای شروع فعالیت در ایتا باید حتما احراز هویت کنند به همین علت احتمال کارهای غیرقانونی در آن پایین­تر است و پیگیری عدم رعایت حقوق افراد بسیار راحت است. در نتیجه مردم راحت‌تر به آن اعتماد می‌کنند و با امنیت خاطر بیشتری در آن فعالیت می‌کنند.

3. حمایت دولت

برخلاف اپلیکیشن‌های خارجی مانند یوتیوب یا اینستاگرام، ایتا یک اپلیکیشن ایرانی است، در نتیجه این برنامه ان شا الله! که قرار نیست دچار محدودیت شود پس با خیالی آسوده ­تر در آن سرمایه گذاری کنید چرا که احتمالا هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید که کسب و کار شما را دچار خطر  کند.

4. جذب کاربر

ایتا روایت محور است. دلیلش این است که مردم این روزها علاقه‌ای به تماشای ویدئوهای طولانی ندارند. به همین علت احتمالا کم‌کم از ویدئو مارکتینگ به سمت متن و روایت محور شدن حرکت می‌کنیم. این در حالی است که ایتا یک برنامه کاملاً روایت محور است و در آینده مخاطبان و علاقه‌مندان زیادی پیدا می‌کند.

5. فضای تقریبا جدید

اگر شما همین حالا فعالیتتان را در این برنامه شروع کنید جزء اولین نفرها خواهید بود.

6. کاربری آسان

فضای کار ایتا خیلی ساده می‌باشد. چندین و چند سال است که ما از تلگرام استفاده کرده‌ایم و همه قسمت‌های آن را به خوبی می‌شناسیم. ایتا هم شباهت زیادی به تلگرام دارد به همین علت شما می‌توانید به آسانی کار با آن را یاد بگیرید.

 

راهنمایی گام به گام رسیدن به درآمد در ایتا

حالا که توانستید به ایتا اعتماد کنید تیم مشاوره کسب و کار معصومی به شما پیشنهاد می‌کند ایتا را نصب کرده تا راهنمای شما برای رسیدن به کسب درآمد در برنامه ایتا باشد.

  • مرحله اول: تصمیم بگیرید
  • مرحله دوم: حوزه خود را انتخاب کنید
  • مرحله سوم: آموزش ببینید و شروع کنید

کسب در آمد در ایتا

1. از خودتان بپرسید که می‌خواهید در ایتا چه کار کنید؟

آیا قرار است در ایتا کار کنید! آیا واقعاً می‌خواهید از این راه به کسب درآمد برسید یا نه! معمولاً مردم از شروع کردن می‌ترسند البته این ترس طبیعی است به شرطی که مانع از حرکت نشود. با خودتان فکر کنید که اگر واقعاً بتوانید در ایتا به کسب درآمد برسید چه اتفاقاتی در انتظارتان است!

2. حوزه کاری خود را مشخص کنید!

بعد از اینکه واقعاً تصمیم گرفتید، می‌خواهید در ایتا سرمایه‌گذاری کنید و فعالیتتان را شروع کنید باید حوزه کاری خود را مشخص کنید. حوزه ­های مختلفی در ایتا وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس مهارت، تخصص و علاقه‌تان آن را انتخاب کنید. برای نمونه:

  • کانال های عمومی مانند کانال‌های طنز، خبری، اشعار، احادیث و ..
  • کانال های خدماتی مانند طراحی سایت، مشاوره تغذیه، مشاوره کسب و کار و ...
  • کانال‌های آموزشی مانند آموزش زبان، آموزش مهارت‌های فردی، آموزش ساز و ...
  • کانال‌های فروشگاهی مانند کانال پوشاک، عسل، دارو گیاهی، لوازم آرایشی و...

3. فعالیت در فضای مجازی را یاد بگیرید.

برای اینکه بتوانید در ایتا فعالیت کنید باید 3 مهارت بسیار مهم زیر را یاد بگیرید:

  • تولید محتوا: منظور از تولید محتوا یعنی شما باید این توانایی را داشته باشید که در قالب متن، عکس، نوشته، پادکست صوتی یا کلیپ تصویری تولید محتوا انجام دهید.
  • تبلیغات: خیلی از کسب و کارها فقط شروع به تولید محتوا می‌کنند اما هیچ تبلیغی انجام نمی‌دهند. تبلیغات بسیار با اهمیت است. مردم باید شما را پیدا کنند. برای اینکه بتوانید به درآمد برسید باید یاد بگیرید که چگونه در ایتا تبلیغ کنید و چطور تبلیغاتتان بازدهی بالا داشته باشند.
  • فروش: بعد از اینکه به درستی تولید محتوا و تبلیغ کردید باید به فروش فکر کنید. برای فروش باید نحوه صحیح نیازسازی را یاد بگیرید، تکنیک‌های فروش را بیاموزید و کمپین فروش برگزار کنید تا به درآمد مطلوبتان برسید.

مزایای ایتا برای کسب درآمد

استفاده از تبلیغات ایتا برای بهتر دیده شدن

همان طور که قبلا گفته شد استفاده از تبلیغات در پیام‌رسان ایتا یکی از راه‌های موثر برای کسب درآمد در این پلتفرم می‌باشد. تبلیغات می‌توانند به شما کمک کنند تا محصولات یا خدمات خود را  در دسترس و دید تعداد بیشتری از کاربران ایتا برسانید. در ادامه، مراحل مهم در استفاده از تبلیغات در ایتا را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • انتخاب هدف تبلیغاتی: ابتدا باید هدف خود از تبلیغات را مشخص کنید. سوال هایی مانند آیا می‌خواهید فروش افزایش یابد، ترافیک وب‌سایتتان افزایش یابد یا برند خود را معرفی و ترویج کنید؟ و ... را از خودتان بپرسید.
  • هدف‌گذاری دقیق: تعیین گروه‌های هدف و همچنین ویژگی‌های مخاطبان مورد نظر برای تبلیغات شما بسیار مهم است.
  • انتخاب نوع تبلیغات: ایتا امکانات مختلفی برای تبلیغات فراهم می‌کند. باید نوع تبلیغاتی که با هدف شما و همچنین کسب و کار شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.
  • تنظیم بودجه: مشخص کردن بودجه مناسب برای تبلیغات اهمیت ویژه ای دارد. شما می‌توانید برای هدف های روزانه یا ماهانه بودجه خود را تعیین کرده و کنترل دقیقی بر هزینه‌های تبلیغاتی خود داشته باشید.
  • طراحی تبلیغ: تبلیغات شما باید جذاب و متناسب با هدف شما باشند. از تصاویر و متن‌های خاص استفاده کنید، برای خلق تبلیغات جذاب و به یادماندنی حسابی وقت صرف کنید.
  • تنظیم زمان و نحوه نمایش: مشخص کنید که تبلیغات شما در چه زمانی و به چه کاربرانی نمایش داده شوند.
  • پیگیری و بهبود: پس از شروع تبلیغات، نتایج را مرتب پیگیری کنید و اقدامات و تغییرات لازم  را برای بهبود نتایج را انجام دهید.

استفاده موثر از تبلیغات در ایتا نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و استراتژی موثر است. اگر با دقت به مراحل فوق عمل کنید، می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید و محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان مناسب تری معرفی کنید.

 

چه فعالیتی را در ایتا شروع کنم؟

احتمالاً برای شما هم این سؤال به وجود آمده که الان چه کاری روی بورس است؟! درآمد چه کاری بیشتر است؟! در میان این همه شغل و ایده چه کاری را شروع کنم؟! تیم مشاوره کسب و کار معصومی به شما پیشنهاد می‌کند تا کانال‌های مختلف ایتا را ببینید، بر اساس علاقه خود تعدادی از آن‌ها را انتخاب کنید سپس بر اساس فیلتر بندی زیر به آن‌ها از 1 تا 10 امتیاز دهید. امتیازات خود را در انتها جمع کنید تا بفهمید به کدام حوزه‌ای علاقه بیشتری دارید.

  • علاقه شخص شما
  • نیاز مخاطب از نگاه شما
  • شناخت بیشتر
  • بازار حضوری کم‌تر
  • کشش بازار  از نگاه شما
  • تأمین و ارسال محصول یا خدمات

 

کلام آخر

علی رغم محبوبیت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام این برنامه­ها در ایران از دسترس خارج شده و در نتیجه کسب و کارهای زیادی لطمه دیدند. خیلی از مردم ناامید شدند اما خیلی از آن‌ها به دنبال یک راه جدید گشتند. ایتا شاید دقیقاً نقطه امیدی بود که توانست به کسب و کارهای آسیب دیده کمک کند.

اگر فکر می‌کنید شما هم برای شروع دوباره آماده هستید اما اطلاعات کافی ندارید یا نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید تیم مشاوره کسب و کار معصومی آماده است تا به شما کمک کند. در اینترنت آموزش‌های زیادی وجود دارد اما در نظر داشته باشید که این آموزش‌ها پراکنده هستند پس بهتر است شما به طور متمرکز با یک نفر از نقطه صفر شروع کنید تا به مقصد و هدف نهایی برسید.

نوشته شده توسط مهدی معصومی

https://mr-masoumi.ir/articles/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

ثبت نظر

نام و نام خانوادگی

ایمیل

دیدگاه

لیست نظرات (0)