گروه موفقیت mr.masoumi

درآمد دلاری

اشتراک گذاری

پلتفرم های کسب درآمد دلاری در سال ۲۰۲۴

پلتفرم های کسب درآمد دلاری در سال ۲۰۲۴

امروزه موضوع کسب درآمد دلاری به یکی از جذاب ترین روش های کسب و کار آنلاین تبدیل شده است اما باید بدانید که در ایران به دلیل محدودیت‌های بانکی و غیره، درآمد دلاری به راحتی کشورهای دیگر قابل دسترس نیست. بیشتر محتواهایی که در این زمینه تولید می‌شوند، ترجمه محتواهای مشابهی هستند که برای کاربران بین‌المللی یا کشورهای خاص تولید شده‌اند.

برای اینکه بتوانید درآمد دلاری داشته باشید نیاز به خروج از کشور ندارید بلکه به راحتی در هرجایی که هستید، بدون محدودیت زمانی و مکانی این امکان برای شما فراهم خواهد بود.در این مقاله، قصد داریم چند روش عملی و پر درآمد را برای کسب درآمد دلاری به شما معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید، کسب درآمد ارزی از کشورهای دیگر نیازمند شرایط خاصی است. بنابراین، برای کمک به شما در انتخاب بهترین گزینه، سه موضوع اصلی را برای هر روش مورد بررسی قرار خواهیم داد:

سوال اول: چه دسته‌ای از افراد می‌توانند از این روش بهره ببرند؟

سوال دوم: چه مدت زمان برای کسب درآمد قابل قبول نیاز است؟

سوال سوم: چه محدودیت‌هایی در این روش وجود دارد؟

پاسخ‌های این سوالات به شما کمک می‌کند تا بر اساس شرایط حرفه‌ای و شخصی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید و از اتلاف وقت و سرمایه جلوگیری کنید. تیم مشاوره مستر معصومی همیشه برای پاسخ به سوالات شما در این زمینه آماده هستند. پس حتما پس از مطالعه مقاله با ما همراه باشید.

 

روش اول: تولید محتوا در سایت یوتیوب  Youtube

کسب درآمد از طریق یوتیوب معروف ترین روش برای رسیدن به درآمد ارزی است. محبوبیت شدید یوتیوب به عنوان یک بستر ویدیویی باعث شده تولید کننده‌های محتوا در یوتیوب به درآمد‌های بسیار بالایی برسند.برای آشنایی بیشتر با بستر یوتیوب و روش های موفق در تولید محتوا و کسب درآمد حتما جدول زیر را مطالعه کنید:

 

 

روش دوم: کار فریلنسری در سایت آپ ورک – Upwork 

با گسترش دورکاری پس از شیوع کرونا، پلتفرم‌هایی مانند آپورک رشد چشمگیری را تجربه کردند. شما می‌توانید با ثبت‌نام و کار در این پلتفرم، بر اساس تخصص خود پروژه دریافت کنید. این روش نسبت به یوتیوب محدودیت‌های بیشتری دارد، اما برتری آن این است که تخصص شما تنها عامل موفقیت شماست و شما نیازی به صرف هزینه و وقت زیاد برای تولید محتوا ندارید.

درآمد دلاری آپ ورک

 

روش سوم: بازاریابی افیلیت - Affiliate marketing


بازاریابی معرف یا افیلیت مارکتینگ امروزه جزومشاغل شناخته شده در روش‌های کسب درآمد دلاری به شمار می‌آید. شما در این فعالیت به معرفی محصولات یا خدمات دیگران می‌پردازید و به ازای هر فروش مبلغی دریافت می‌کنید. یک افیلیت مارکتر می‌تواند از روش های مختلفی کسب درآمد دلاری داشته باشد. 

 

روش چهارم: تدریس آنلاین


تدریس انلاین از روش های پرطرفدار برای افراد حرفه ای و متخصص در زمینه‌های مختلف است. شما می‌توانید از طریق پلتفرم‌های مختلفی مثل Coursera و Udemyاقدام به تدریس آنلاین کنید. سایت Udemy یکی از بزرگترین پلتفرم‌های آنلاین آموزشی در دنیاس که مدرسین می‌توانند کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی خود را در این پلتفرم قرار دهند و در سراسر دنیا و به صورت بین المللی دانش آموخته داشته باشند.
 

روش پنجم: کار فریلنسری در سایت فریلنسر  - Freelancer  

سایت فریلنسر یک بستر قدیمی تر نسبت به آپ ورک است اما از شهرت کمتری برخوردار است. این بستر نیز درارای محدودیت های و مزایای مشابه به آپ ورک می باشد اما هزینه‌های پیدا کردن پروژه در آن کم تر است.

روش های صحیح کار در این پلتفرم و راه حل های موجود برای محدودیت های آن را در جدول  زیر بخوانیم:

درآمد فریلنسر

اگر شما طراحی بلدید و به زبان انگلیسی مسلط هستید حتما مطلب زیر را مطالعه کنید:

روش ششم: کسب درآمد در سایت دریبل dribble

سایت دریبل یکی از معروف ترین مارکت پلیس ها در زمینه ی طراحی گرافیک و رابط کاربری است. این سایت به طراحان امکان می‌دهد که نمونه‌کارهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، بازخورد دریافت کنند، از طرح‌های خلاقانه دیگران الهام بگیرند و حتی پروژه‌های کاری پیدا کنند. دریبل یک جامعه فعال و پر از استعداد است که بیش از 18 میلیون طراح و 5 میلیون مشتری را در بر می‌گیرد. اگر شما هم علاقه‌مند به طراحی گرافیک و رابط کاربری هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما در این سایت ثبت‌نام کنید و از امکانات و فرصت‌هایی که ارائه می‌دهد بهره‌مند شوید. 

روش های صحیح کار در این پلتفرم و راه حل های موجود برای محدودیت های آن را در جدول  زیر بخوانیم:

کسب درآمد در سایت دریبل – dribble

 


روش هفتم: کسب درآمد در سایت Fiverr


یک پلتفرم فریلنسری است که شامل خدمات برنامه نویسی، طراحی گرافیک، ترجمه، بازاریابی های دیجیتال، ترجمه و.... می‌باشد.Fiverr به دلیل انجام خدمات کوچک و قیمت های پایین شناخته شده است و برای فریلنسرها و مشتریان مزایای متعددی دارد.در این سایت بیش از 3 میلیون کاربر فعالیت دارند و شما به عنوان یک فریلنسر به طیف وسیعی از مخاطبان دسترسی دارید. خدماتی که در سایت Fiverr توسط فریلنسرها ارائه می‌شود به اصطلاح گیگ معروف است و معمولا از 5 دلار شروع می‌شود.
 

روش هشتم: تولید محتوا در توییج – Twitch

توییج یک پلتفرم پخش ویدیویی زنده است که در آن کاربران می‌توانند محتوای مربوط به بازی‌های کامپیوتری، مسابقات اسپورت، موزیک و هنر را تماشا یا پخش کنند. توییج از سال 2011 فعال است و روزانه بیش از 15 میلیون نفر از آن استفاده می‌کنند. توییج به کاربران امکان می‌دهد که با استفاده از تجهیزات و نرم‌افزارهای مناسب، ویدیوهای خود را زنده یا ضبط شده بر روی سایت بارگذاری کنند و با سایر کاربران چت کنند. توییج همچنین یک منبع درآمد برای استریمرهای حرفه‌ای است که می‌توانند از طریق تبلیغات، اشتراک‌ها، کمک‌های مالی و پارتنرشیپ‌ها پول در بیاورند. توییج یک سایت جالب و متنوع برای علاقه‌مندان به فرهنگ گیمینگ و سرگرمی است. تیم مشاوره دیجیتال مارکتینگ معصومی به زودی و درآینده ای نزدیک با یک ویدیوی کامل کار با توییچ و درآمد زایی موفق در این بستر ویدیویی را به شما آموزش خواهند داد.

تولید محتوا در توییج

جمع بندی

سوالات مهم در زمینه ی کار با این 5 روش مهم درآمدزایی ارزی را با هم برسی کردیم. برای جمع بندی بهتر و مقایسه ی کلی این روش ها با هم نگاهی به جدول زیر بیندازیم:

مقایسه روش های کسب درآمد دلاری

 

چرا باید درآمد دلاری داشته باشیم؟


داشتن مهارت و تخصصی که کسب درآمد دلاری برای شما به همراه داشته باشد برای شما مزیت‌های بسیار زیادی  دارد که در ادامه به برسی آن می‌پردازیم
ارزش پولتان حفظ می‌شود: باتوجه به نوسانات زیاد در بازار ارزی ایران، حفظ ارزش پول با واحد ریال کار بعیدی به نظر می‌‌رسد.در صورتی اگر منبع درآمد شما دلاری باشد حتی با وجود نوسانات بازار و تورم ارزش دارایی شما در امان خواهد بود.
فرصت های سرمایه گذاری پیش رو: با داشتن درآمد دلاری می‌توانید در بازارهای مالی بین المللی مثل فارکس سرمایه گذاری کنید.
سفر و مهاجرت: هر زمانی که قصد سفر یا مهاجرت داشته باشید، در هزینه ها و اقامت برایتان راحت تر خواهد بود.

 

تیم مشاوره کسب و کار معصومی سالهاست در زمینه ی رونق کسب و کار و درآمد زایی داخلی و بین المللی فعال است، بهترین مشاور کسب و کار  این تیم می توانند شمارا در کسب درآمد دلاری راهنمایی و یاری کنند. با ما در ارتباط باشید.

نوشته شده توسط ابوالفضل محمدزاده

https://mr-masoumi.ir/articles/dollar-income-platforms

ثبت نظر

نام و نام خانوادگی

ایمیل

دیدگاه

لیست نظرات (0)