گروه موفقیت mr.masoumi

دیجیتال مارکتینگ

اشتراک گذاری

بهترین ایده های کسب و کار آنلاین پردرآمد

بهترین ایده های کسب و کار آنلاین پردرآمد

امروزه کسب و کارهای آنلاین گسترش زیادی پیدا کرده‌ است و با پیش رفت جهان به سمت دنیای اینترنت کسب و کارهای مختلفی به صورت آنلاین شکل گرفته، که بسیاری از آن‌ها امکان کسب درآمد خیلی خوبی را فراهم می‌آورند. در ایران مشاغل و فعالیت‌های آنلاین در زمان همه گیر شدن ویروس کرونا بیشتر از هر زمانی اهمیت خود را نشان داد، افراد زیادی در کسب و کار سنتی دچار مشکل شدند و چرخه کارشان متوقف شد درحالی که افرادی مثل برنامه نویس‌ها، گرافیست‌ها و مدرس‌های آنلاین و... نه تنها دچار مشکل نشدند، بلکه این شرایط فرصت خیلی خوبی برای کسب درآمد در اختیارشان قرار داد و از آن لحظه تا کنون این فرصت‌های کاری در فضای آنلاین بیشتر و بیشتر شده است. 
ایده‌های کسب وکاری که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت از بهترین روش‌های کسب درآمد آنلاین است و شما می‌توانید برای راه اندازی کسب وکار  جدید خود از آنها استفاده کنید.

  درآپ شاپینگ(drop-shipping)

درآپ شاپینگ(drop-shipping)  در مفهوم ساده شکلی از یک مدل خرده فروشی است. شخص فروشنده، بدون نگهداری محصولات و دراختیار داشتن محصولات به صورت فیزیکی در انبار یا فروشگاه اقدام به فروش آنها به مشتری می‌کند. در این پروسه از فروش، محصولات مورد نیاز مشتری توسط فروشنده ثبت سفارش می‌شود، به این صورت که فروشنده سفارش را از تولید کننده اصلی یا عمده فروش تهیه می‌کند و به مشتری ارسال می‌کند. 
این روش برای مشاغلی که قصد دارند هزینه‌های نگهداری و انبارداری را کاهش دهند، بسیار مناسب است. این سبک از فروش به عنوان یکی از روش‌های فروش بدون نیاز به داشتن موجودی و انبار، محبوبیت زیادی نزد افرادی دارد که به دنبال شغل آنلاین با درآمد عالی هستند. شما با داشتن یک صفحه و تعداد قابل توجهی دنبال کننده قادر خواهید بود در فضای مجازی درآپ شاپینگ را انجام دهید. درآپ شاپینگ آمازون به عنوان یکی از بهترین مرجع‌های انجام این کار است، این روش به فروشندگان اجازه می دهد که بدون سرمایه، به فعالیت فروش در آمازون بپردازند و هزینه‌های مربوط به مدیریت انبار و حمل و نقل را کاهش دهند. امروزه دیجی کالا امکان همکاری در فروش را برای کاربران خود فراهم کرده است.
 

 ادمین و مدیر شبکه های اجتماعی

بسیاری از کسب و کارها در فضای مجازی صفحه ای برای فروش محصول و رزرو خدماتشان دارند که وجود شخصی به عنوان مدیر و ادمین شبکه‌های اجتماعی و سایت آن‌ها واجب است. در دنیای امروزه اینترنت حرف اول را می‌زند، کسب و کارها برای حفظ سهم بازار و مشتریان خود نیاز به فعالیت در فضای مجازی دارند. همین موضوع باعث افزایش تقاضا نسبت به حضور افرادی برای مدیریت و تولید محتوای صفحات کسب و کارها در فضای مجازی شده است. امروزه آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغاتی ادمین‌هایی برای مدیریت و برقراری ارتباط با مشتریان در فضای مجازی استخدام می‌کنند. اگر به عنوان یک ادمین فعالیت کنید می‌توانید چندین صفحه فضای مجازی و سایت را مدیریت کنید و با مشتریان ارتباط برقرار کنید.


وظایف اصلی ادمین شبکه‌های اجتماعی عبارت اند از:

تولید محتوا:  تهیه محتوای جذاب و باکیفیت برای وبسایت و صفخات شبکه اجتماعی. محتوای شما می‌توانید متن، عکس، ویدئو، اینفوگرافیک و فایل صوتی مثل پادکست باشد.
بارگزاری محتوا: بررسی و برنامه‌ریزی برای بارگزاری محتوا در زمان‌های مناسب برای افزایش تعامل و جذب مخاطب.
مدیریت صفحات: پاسخگویی به کامنت‌ها و سوالات کاربران و مشتریان.
تبلیغات: اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در فضای مجازی و پلتفرم‌های آنلاین.
 

  برنامه نویسی 

امروزه برنامه نویسی به یکی از پرطرفدارترین مشاغل فریلنسری تبدیل شده است که به راحتی به صورت دورکاری و آنلاین قابل اجرا است. افراد زیادی به دنبال یادگیری این مهارت هستند. از طریق برنامه نویسی می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی به صورت شخصی یا در شرکتی مشغول به کار باشید. برنامه نویسی به یک شغل با ارزش تبدیل شده که همواره برای مردم ضرورت دارد و اهمیت وجود آن حس می‌شود. برنامه نویسی جزو مشاغل پردرآمد به شمار می‌آید اما نیازمند دانش و تخصص زیادی دارد. برای شروع ابتدا باید مهارت لازم را در زمینه مورد نظر کسب کنید.
شما با داشتن دانش برنامه نویسی از طریق راه‌های مختلفی می‌توانید کسب درآمد را شروع کنید. درآمد شما در برنامه نویسی بر اساس دانش وتخصص شماست شما به عنوان یک برنامه نویس می‌توانید در زمینه‌های توسعه وب، توسعه موبایل، مهندس نرم افزار، مهندس داده و دانشمند داده فعالیت کنید. اگر این شغل را انتخاب کرده اید باید همواره به دنبال یادگیری باشید و تکنولوژی‌های جدید را آموزش ببینید.
 

طراح گرافیک و طراح لوگو

شروع این کار نیازمند علاقه به طراحی گرافیک ودانش حداقلی و تسلط به نرم افزارهایی مثل فتوشاپ (Adobe Photoshop)، ایلستریتور(Adobe Illustrator) و... است. انجام پروژه طراحی و گرافیکی آنلاین به صورت فریلنسری و دورکاری یکی از روش‌های پر درآمد در این حوزه است. شما به عنوان یک طراح گرافیکی پروژه‌های طراحی لوگو، پروژه‌های فتوشاپ، طراحی پوستر، طراحی پست و استوری فضای مجازی ، طراحی رابط کاربری (UI)، طراحی کاتالوگ، طراحی جلد کتاب، طراحی کارت ویزیت و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید و درآمد کسب کنید. برای انجام پروژه‌های طراحی گرافیک به صورت آنلاین، در سایت‌های مختلف مثل پونیشا، دریبل، شبکه‌ها و کانال‌ها اجتماعی  پروژه بگیرید و کار خود را شروع کنید

کسب و کار آنلاین . ایده کسب و کار آنلاین. گرافیست

بلاگری

بلاگری به عنوان یکی از کسب و کارهای پردرآمد و محبوب در دنیای دیجیتال شناخته می‌شود. 

بلاگر کیست و چه کاری انجام میدهد؟

بلاگرها با ذوق و استعداد خود، محتواهایی در قالب متن، عکس، ویدئو و پادکست را به شکل سرگرم کننده یا آموزنده تولید می‌کنند و با مخاطبان خود در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند. معمولا بلاگرها تلاش می‌کنند با مخاطبان خود از طریق تعاملات ارتباط صمیمانه و دوستانه دوطرفه برقرار کنند. بلاگرها از طریق روش‌های مختلفی مانند تبلیغات، همکاری در فروش و ارائه خدمات می‌توانند از طریق فعالیت خود در پلتفرم‌های آنلاین کسب درآمد کنند.
بلاگرها در زمینه های مختلف در فضای مجازی فعالیت می‌کنند که محبوب ترین آن‌ها شامل:
سبک زندگی و سرگرمی: معرفی مد، آشپزی، سفر، دکوراسیون و ...
فناوری: بررسی و معرفی گجت‌ها، نرم‌افزارها و ...
کسب و کار: ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های مربوط به راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار
آموزش: تدریس زبان، ریاضی، علوم و ......
ورزش و تناسب اندام: ارائه برنامه‌های ورزشی، رژیم‌های غذایی و ...

برای شروع بلاگری شما نیاز به سرمایه اولیه ندارید و با داشتن گوشی هوشمند و اینترنت می‌توانید کار خود را شروع کنید. اما به یاد داشته باشید لازمه موفقیت و دیده شدن در فضای مجازی داشتن خلاقیت و پشتکار به همراه فعالیت‌های مستمر است.
 

کلام آخر
کسب و کارهای آنلاین به سرعت رشد می‌کند و شما را به راحتی و با سرمایه اندک به درآمد می‌رساند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای ایجاد نیاز و بازارسازی در فضای مجازی و حفظ جایگاه‌تان نیاز به خلاقیت و پشتکار دارید.
شما در کدام یک از مشاغل نام برده شده فعالیت دارید؟ خوشحال می‌شویم تجربیات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید.  
 

نوشته شده توسط کوثر عابدینی

https://mr-masoumi.ir/articles/online-business

ثبت نظر

نام و نام خانوادگی

ایمیل

دیدگاه

لیست نظرات (0)