گروه موفقیت mr.masoumi

درآمد دلاری

اشتراک گذاری

چطور درآمد دلاری از تلگرام داشته باشیم؟

چطور درآمد دلاری از تلگرام داشته باشیم؟

کسب درآمد دلاری از تلگرام: راهنمای کامل
در حال حاضر، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی محبوب مثل یوتیوب، توییچ و اینستاگرام به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها، برای کاربران ایرانی، امکان کسب درآمد دلاری به روش مستقیم را فراهم نمی‌کنند. این موضوع برای بسیاری از افراد که به دنبال کسب درآمد از طریق اینترنت هستند، چالش‌برانگیز است.
تلگرام در این بین از تاریخ 31 مارچ 2024، فرصتی طلایی و خیلی عالی  برای کسب درآمد دلاری برای کاربرانش ارائه کرده است. این روش با قرار دادن تبلیغات در کانال شما صورت می‌گیرد. و در نهایت شما به عنوان صاحب آن کانال  به  50 درصد از درآمد حاصل از این تبلیغات می‌رسید.
این روش تا حد زیادی به یوتیوب شباهت دارد، با این تفاوت که تلگرام تا حدی  سخت‌گیری‌های کمتری دارد و شرایط چندان پیچیده‌ای برای کسب درآمد ایجاد نکرده است. در یوتیوب، تولیدکنندگان محتوا حداکثر تا 45 درصد از سود تبلیغات را دریافت می‌کنند، در حالی که طبق گفته مدیر تلگرام این عدد درپیام رسان تلگرام  50 درصد است.
در این مقاله ما به صورت کامل به برسی درآمد دلاری از ظریق تلگرام می‌پردازیم.
 

شرایط کسب درآمد دلاری از تلگرام

اکنون که به اهمیت و راحتی کار با تلگرام پی بردید لازم به ذکر است که برای شروع کسب درآمد در این پلتفرم باید نسبت به شرایط کسب درآمد از آن تا حدی آشنا باشید. کسب درآمد از تلگرام  استفاده از ارز دیجیتال TON برای صاحبان کانال‌های تلگرامی امکان پذیر کرده است.
از تاریخ اعلام شده، کانال‌هایی که شرایط زیر را داشته باشند، می‌توانند از طریق تبلیغات درآمد دلاری داشته باشند:
1- کانال باید قوانین و مقررات تلگرام را رعایت کند (مخصوصا  در موارد کپی رایت )
2- کانال باید بالای 1000 نفر عضو داشته باشد. (اعضای تقلبی و ربات محور مورد تایید تلگرام نیستند)
3-اتصال کیف پول TON: برای دریافت درآمد با استفاده از تبلیغات، باید یک کیف پول TON به حساب تلگرام خود متصل کنید.


پرداخت درآمد در تلگرام به چه شکلی است؟

افرادی که شرایط بالا را رعایت می کنند می توانند 50 درصد از درآمد بدست آمده از نمایش تبلیغات بر روی کانال شان را به شکل های زیر و بدون پرداخت هرگونه کمیسیون دریافت کنند، نکته قابل توجه این است که درآمد بدست آمده به شکل reward یا پاداش معرفی می‌شود، برای مثال در مقابل هر کلیک روی تبلیغات نمایش داده شده در کانال، شما به عنوان صاحب کانال مقداری TON (ارز دیجیتال تلگرام) دریافت می‌کنید، این امکان برای شما فراهم شده است که شما این TONها را به ارزهای دیگر مانند دلار یا یورو تبدیل و دریافت کنید. می توانید این پاداش ها را به روش‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌شود استفاده کنید: و شما می توانید این پاداش ها را به شکل های زیر مصرف کنید:

  • هزینه برای تبلیغ در تلگرام
  • خرید یوزرنیم های خاص
  • اعطای جایزه به اعضا
  • و یا مهم تر از همه برداشت این پاداش ها

پاداش ها به شکل ارز TON ارایه می شوند و شما می توانید مبلغ مشابه را برداشت کنید یا رمز ارز TON خود را به روش های بالا در تلگرام مصرف کنید. 

مدیریت پرداخت ها و تبلیغات از طریق سامانه ی Fragments تلگرام به زودی قابل انجام خواهد بود:
https://fragment.com/ads

ولت تلگرام

ولت تلگرام درآمد دلاری تلگرام

تلگرام دلیل استفاده از رمز ارز TON را سرعت پردازش بالا و نرخ پایین برای انجام تراکنش اعلام کرده است. این کیف پول، به دخیره کلیدهای خصوصی را در سرورهای تلگرام می‌پردازد. وشما را برای دسترسی به درآمد و مبالغ دخیره شده تان، از هر سخت‌افزار یا نرم‌افزار اضافی بی نیاز می‌کند. این کیف پول ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین TON کار می‌کند. استفاده کردن از این کیف پول بسیار آسان است و نیاز به دانش تخصصی خواصی ندارد.


پیشنهاد ما برای بهترین روش کسب درآمد دلاری از تلگرام

تمام کسانی که در تلگرام کانال دارند طبیعتا نوعی از محتوا تولید می کنند و برای کاربران و اعضا این محتوا قابل دسترسی خواهد بود. موضوع کانال شما باید به گونه ای باشد که مخاطبین فعالی داشته باشد و محتوای تولید شده مورد پسند باشد. اگر از گذشته در تلگرام کانالی دارید یا به تازگی آن را تاسیس کرده اید، 100% با افزایش کاربران، درآمد شما نیز افزایش می یابد. با توجه به رمزارز بودن درآمد از تلگرام، به راحتی می توانید درآمد مناسبی داشته باشید. شما می توانید با تیم مشاور معصومی تماس بگیرید تا با مشاوره مناسب کانال خود، درآمد خود را افزایش دهید.

روش کسب درامد دلاری از تلگرام
 

به طور خلاصه
کسب درآمد از تلگرام به روش های زیر انجام می شود:

از امروز، تلگرام سیستم پاداشی یا reward را برای تولیدکنندگان محتوا معرفی کرده و 50 درصد از درآمد حاصل از تبلیغاتی که در کانال‌ها نمایش داده می‌شود را به مدیران کانال اعطا می کند. 

برنامه تلگرام برای کسب درآمد از کانال ها:

  • مدیران کانال‌های عمومی با اعضایی بیشتر از 1000 نفر یا بیشتر، می‌توانند 50 درصد از درآمد حاصل از تبلیغات نمایش داده شده در کانال خود را به‌عنوان پاداش دریافت کنند.
  • پاداش‌ها می‌تواند بدون کارمزد برداشت شود یا برای تبلیغات در تلگرام، خرید آدرس‌های خاص یا شرکت در قرعه‌کشی‌های اشتراک ویژه استفاده شود.
  • می‌توانید آمار درآمد تبلیغات را در تنظیمات کانال > آمار > کسب درآمد پیگیری کنید.
  • برداشت پاداش‌ها و مدیریت تبلیغات از طریق سامانه ی fragments مدیریت می شود.
  • این سامانه در مدیریت تبلیغات، تنظیم بودجه و ارزیابی کردن عملکرد دستیار بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

اگر به دنبال کسب درآمد در تلگرام هستید ولی مطمئن نیستید که چه نوع محتوایی تولید کنید یا نیاز به اطلاعات بیشتر هستید  با تیم مشاوره کسب و کار معصومی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
 

نوشته شده توسط امیر ابراهیمی

https://mr-masoumi.ir/articles/telegram-earning-dollars

ثبت نظر

نام و نام خانوادگی

ایمیل

دیدگاه

لیست نظرات (0)