گروه موفقیت mr.masoumi

دیجیتال مارکتینگ

اشتراک گذاری

مشاوره دیجیتال مارکتینگ، چرا باعث رونق کسب و کار ما می شود؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ، چرا باعث رونق کسب و کار ما می شود؟

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ، توانایی دارد تا شما را در انتخاب بهترین راهکارها برای توسعه و پیشرفت کسب و کارتان همراهی کند. دیجیتال مارکتینگ، یک ابزار گسترده و پیچیده است که یک مشاور با تجربه می‌تواند شما را در انتخاب بهترین ابزارها راهنمایی کرده و از ورود به دامنه سردرگمی جلوگیری نماید. مشاورین بازاریابی به روش دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ  باید از تمام زمیینه‌های بازاریابی آگاهی کامل داشته باشند. در این مقاله، به بررسی روش‌هایی می‌پردازیم که یک مشاور ماهر می‌تواند منجر به دستیابی به نتایج مطلوب در حوزه کسب و کار شما گردد.

  • طراحی سایت و سئو (SEO) یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست و جو(Search Engine Optimization) در این روش تلاش ما برای بهتر دیده شدن در نتایج سرچ کاربران است.
  • تبلیغات کلیکی (PPC)  به تبلیغاتی گفته می‌شود که شما به ازای هر کلیک توسط کاربر مبلغی پرداخت می‌کنید.
  • تبلیغات و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی : به عبارتی سوشال مدیا از دیگر روش‌های دیجیتال مارکتینگ است که درشبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام  انجام می‌شود. استفاده از این روش می‌تواند تاثیر به سزایی در افزایش فروش و درآمد شما داشته باشد.
  • ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) از بهترین روش‌ها برای ارتباط و اطلاع رسانی به مشتریان است.
  • بازاریابی تلفنی  روشی از بازاریابی است که با شناخت نیاز مشتریان، محصول خود را معرفی کرده و به فروش می‌رسانیم. یکی ازمهم ‌ترین مزایای این روش کم هزینه بودن آن است.
  • و ...

1.  تعریف بهترین استراتژی 

مشاورین معمولا با در نظر گرفتن اهداف تجاری شما و نوع بازاری که مورد هدف قرار داده اند بهترین روش های بازاریابی دیجیتال را به شما نشان می دهند. این روش های معمولا شامل موارد زیر می شوند:

 

 

2.  بالا بردن بازدهی

یکی از مهم ترین تاثیرات مداخله ی یک مشاور دیجیتال مارکتینگ می تواند در افزایش بازدهی  کسب و کار شما باشد. مشاور خوب با سال ها تجربه به شما کمک می کند تا از روش های بیهوده خودداری کنید. برای مثال ایمیل مارکتینگ یکی از بزرگترین و جذاب ترین روش های کسب و کار در دنیاست اما استفاده از این روش هیچ فایده ای برای کسب و کارهایی که در ایران فعالیت می کند و دارای مشاغل محلی و عادی هستند، ندارد. صاحبان این مشاغل می توانند با هزینه ی کم  از روش های بازاریابی پیامکی بهره بگیرند. مشاورین بازاریابی دیجیتال خبره حتی می توانند بهترین سرویس دهنده ها و ابزار های موجود مختص کسب و کار شما را معرفی کنند و از هدر رفت میلیون ها تومان در آزمون و خطا جلوگیری کنند.

 

3. کمپین های متمرکز 

یکی از بزرگترین مشکلات کسب و کار های جدید متمرکز نبودن آن ها در بازاریابی است. شرکت ها هزینه های مالی و انسانی زیادی صرف عدم تمرکز و یا تمرکز غلط بر روی مخاطبینی دارند که هیچ برگشتی برای سرمایه شان ندارد. برای مثال، اگر شما یک نرم افزار حسابداری قوی و گران قیمت برای فروش دارید نباید یک لیست شماره را تهیه کنید یا حتی آن را از جایی خریداری کنید و شروع به تماس با تک تک آنها کنید. به جای این کار شما می توانید با یک بازاریاب حضوری خوب در مورد مشاوره بازاریابی کسب و کار خودتان صحبت کنید و همچنین با سئو (SEO) موفق سایت خودتان به سریع ترین روش به بهترین و بالاترین درصد فروش برسید. این موضوع به شدت در تبلیغات کلیکی مهم هست و فقط یک مشاور دیجیتال مارکتینگ با سابقه می تواند به شما در این زمینه کمک کند در نتیجه شما کمپین های بهینه تر و خلاقانه تری را تجربه می‌کنید.
کمپین شما باید متناسب با بودجه، زمان و در برگیرنده مخاطبان هدف شما باشد، پس باید برای اجرایی کردن آن برنامه ریزی کامل‌ و دقیق داشته باشید.

 

4. نوآوری و تخصص

یک مشاور بازاریابی دیجیتال برجسته با جدید ترین الگوریتم ها و بستر های تبلیغاتی آشنایی دارد  و  با نوآوری خود میتواند به شما کمک کند تا از رقبا پیشی بگیرید. فضای مجازی و اجتماعی همیشه در حال تغییر است و هر ماه و هفته و حتی هر روز شاهد ظهور سیستم ها و سامانه های جدیدی هستیم که نیاز به نوآوری را پر رنگ تر می کنند. یکی از این موارد استفاده از هوش مصنوعی در رونق کسب و کار است، برای مثال یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی که  می‌تواند در کسب و کار ما به شدت کمک کننده باشد پیشتیبانی و پاسخ به سوالات کاربران است.

5. تصمیم گیری مبتنی بر داده و آمار

هر کسب و کار شرایط خاصی دارد و یک مشاور دیجیتال مارکتینگ خبره همیشه بعد از تحلیل آمار و ارقام سعی می کند تا استراتژی و کانال های بازاریابی مناسب را به شما نشان دهند. مشکل بزرگ خیلی از کسب و کارهای سنتی وابستگی به حس فردی و شنیده هاست. این باعث می شود تحت تاثیر گفته های دیگران تصمیمی بگیریم که برای کسب و کارمان مناسب نیست. تبلیغات کلیکی و بهینه سازی موتور جستجوگر یا همان سئو از مهم ترین نمونه های این تصمیم گیری ها هستند.

اهمیت مشاور دیجیتال مارکتینگ

6. رشد و گسترش 

یکی از مواردی که همیشه در بازاریابی دیجیتال فراموش می شود رشد مستمر است. همه ی ما به دنبال رسیدن به مشتری بیشتر یا فروش بیشتر هستیم و تمرکز را بر روی اهداف کوتاه مدت می گذاریم. این باعث می شود که همیشه در همان سطح بمانیم. یکی از مهم ترین عوامل موفقیت شرکت های بزرگی مثل آمازون و گوگل دیده شدن چند ساله ی آن هاست. بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ باید همیشه با این ذهنیت ساختمان کسب و کارش را بسازد که قرار است روی آن برح الخلیفه بنا شود بنابراین باید به زیرساخت ها و اصول زیربنایی راه اندازی یک کسب و کار را خوب بشناسد و حسابی وقت صرف تجزیه و تحلیل اطلاعات کند. یک مشاور حرفه ای دید شما را نسبت به روش های بازاریابی به این سمت سوق خواهد داد.

 

7. آموزش

آموزش بخش جدا نشدنی کار یک مشاور دیجیتال مارکتینگ یا مشاور کسب و کار است. مشاور دیجیتال بعد از تعریف و تحلیل بهترین روش های بازاریابی به شما و تیم تان آموزش های لازم را ارائه خواهد کرد. هیچ کسب و کار موفقی با یک نفر نمی تواند به کار خود ادامه دهند. پس آموزش تیم شما و تیم سازی یکی از اثرات مهم یک مشاور بازاریابی دیجیتال در رونق کسب و کار شماست.

 

حرف آخر 

 مشاوره دیجیتال مارکتینگ فقط مبتنی بر توصیه و نقشه راه نیست. یک مشاور خوب به شما کمک می کند تا به شکل عملی تصمیم های مناسب بگیرید و با رشد در فضای مجازی باعث رونق کسب و کار و رسیدن به اهداف تان می شود. 

مشاور دیجیتال مارکتینگ میتواند به رشد هدفمند شما در فضای آنلاین سرعت بیشتری دهد و شما با نگاهی تخصصی تر به انجام و حل مسائل کسب و کاری خود بپردازید. اگر برای انتخاب یک مشاور بازاریابی دیجیتال خبره به راهنما نیاز دارید ، به شما پیشنهاد میکنیم حتما مقاله ی دیگر ما در مورد انتخاب مشاور دیجیتال مارکتینگ را هم مطالعه کنید.

تیم مشاوره کسب و کار معصومی متشکل از بهترین مشاورین کسب و کار در زمینه های مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره راه اندازی کسب و کار، مشاوره بازاریابی کسب و کار، کسب درآمد دلاری و ..... میتوانند شما را به صورت حرفه ای راهنمایی کنند. همین الان قدم بعدی برای رونق کسب و کارتان را با ما بردارید.

نوشته شده توسط امیر ابراهیمی

https://mr-masoumi.ir/articles/impact-digital-marketing-consultant-business

ثبت نظر

نام و نام خانوادگی

ایمیل

دیدگاه

لیست نظرات (0)