گروه موفقیت mr.masoumi

دیجیتال مارکتینگ

اشتراک گذاری

اینستاگرام (Instagram) پلتفرمی برای کسب درآمد با سرمایه کم

اینستاگرام (Instagram) پلتفرمی برای کسب درآمد با سرمایه کم

اینستاگرام برای انواع کسب و کارها و مشاغل فرصت‌های خیلی خوبی برای رشد، جذب و حفظ مشتری ارائه می‌دهد. برای مثال فرصت‌هایی مثل: امکان رشد کسب و کارهای خانگی، عرضه محصولات و خدمات اینترنتی و دیجیتالی، انواع جدید تبلیغات، ارتباطات و اطلاعات و فرصت‌های جدیدی برای فروش و ارسال محصولات که تمامی این راهکارها می‌تواند به جریان درآمدی ارزشمندی برای شما تبدیل شود. داشتن اطلاعات و یادگیری چگونگی استفاده از اینستاگرام برای افزودن ارزش محصولات و خدمات لازم است. استفاده از فضای مجازی و سوشال مدیا، باعث می‌شود فاصله و مرزهای جغرافیایی ارزش کمتری بین مشتریان و عرضه کنند پیدا ‌کند. امروز قصد داریم در این مقاله بهترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام را معرفی کنیم.

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین (آنلاین شاپ) در اینستاگرام (Instagram)

با راه اندازی پیج فروش محصولاتتان، می‌توانید محصولات فیزیکی را به فروش برسانید. شما به راحتی می‌توانید پیج خود را در گوشی همراهتان مدیریت کنید و با مشتریان زیادی ارتباط برقرار کنید و محصولتان و ویژگی‌هایش را به کاربران زیادی که در این فضا فعال هستند وافرادی که مشتریان بالقوه شما به شمار می‌آیند نشان دهید. لازم به ذکر است که  فروش یک  محصول در اینستاگرام نیازمند داشتن یک سرمایه اولیه  برای ورود به بازار کار است.  همچنین باید به این نکته توجه کنید که قبل از ارائه هر محصولی باید به خوبی بازار را بشناسید و مشتریان بلقوه را پیدا کنید تا فروش خوبی داشته باشید. رقابت در این حوزه کمی سخت به نظر می‌آید چون افراد زیادی مشغول به این کار هستند و حتی فروشگاه های حضوری هم با درک فعالیت در فضای مجازی به جذب مشتریان از طریق فضای مجازی می‌پردازند، اما با عرضه محصول با کیفیت و مزیت خوب شما هم می‌توانید مشتریان خودتان را داشته باشید. به یاد داشته باشید که حتما برای این کار یک حساب تجاری ایجاد کنید و برای نشان دادن محصولات از عکس ها و محتواهای ویدئویی (ریلز) با کیفیت و خلاقانه استفاده کنید.

ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری

هدف از داشتن این صفحات،  فروش خدمات با کمک گرفتن از مهارت ها و استعدادهایی است که می‌توان از آن‌ها درآمد زایی کرد. شما باید بتوانید به بقیه افراد کمک کنید که نیاز یا دغدغه ای از آنها حل شود و خدماتی را به صورت مجازی یا حضوری به آن‌ها ارائه دهید. این کار نیازی به داشتن سرمایه اولیه برای شروع ندارد اما برای رشد پیجتان و اعتمادسازی برای مخاطبان، باید به طور مستمر تولیدمحتوای با کیفیت و مفید داشته باشید تا به نتیجه مطلوب برسید. در هر حوزه ای که فعالیتی را شروع کردید به خوبی آموزش ببینید، دانش خودتان را با جدیدترین مطالب حوزه تخصصیتان افزایش دهید و مطالب ارزشمند در اختیار مخاطبتان قرار دهید. درآمد شما از  این کار ارتباط مستقیمی با  تخصص شما دارد. می توانید به عنوان پزشک، مشاور، مدرس و... یا هر حوزه ای خدمات خود را معرفی کنید و کاربران را تشویق کنید مشتریتان شوند و از شما خدماتی را دریافت کنند.
محتواهایی که میتوانید تولید کنید شامل:

  • ویدئو و تصاویرهای آموزشی برای انتقال اطلاعات به مخاطب.
  • نمونه کار که در بعضی از مشاغل خدماتی مثل خدمات زیبایی شامل تصاویر قبل و بعد می‌باشد.
  • تولید محتواهای سرگرم کننده و ترند که مربوط به حوزه کاری شما باشد.
     

تبلیغات در اینستاگرام (Instagram)

در این روش کسب درآمدی، شما یک پیج با موضوعات سرگرم کننده مثل: طنز و سرگرمی، موسیقی و ترندها، آموزشی یا خبری شروع به فعالیت کنید. با انتشار محتواهای تصویری و ویدئویی سرگرم کننده مخاطب جذب کنید. زمانی که تعداد فالوورهای شما به تعداد قابل توجهی برسد می‌توانید در پیج خود تبلیغات انجام دهید. در ازای معرفی صفحات افراد دیگر به مخاطبان پیجتان از آ‌ن‌ها مبلغی دریافت کنید.
انواع تبلیغاتی که درفضای اینستاگرام می‌توانید انجام دهید:

  • تبلیغات بنری 
  • تبلیغات ویدئویی
  • تبلیغات اسپانسری اینستاگرام
  • تبلیغات در استوری 
     

افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام  

در هر زمینه ای که تخصص دارید شروع به تولید محتوای جذاب کنید و تعداد فالوررهای پیجتان را بالا ببرید. با برخی از شرکت هایی که در حوزه فعالیت شما محصول یا خدماتی را ارائه می‌دهند، در فروش محصول یا خدماتشان مشارکت کنید. در افیلیت مارکتینگ به نحوی با روش های مختلف شروع به معرفی و تبلیغ و انتشار محصولات آن‌ها می‌کنید و در فروش آن‌ها مشارکت دارید. درآمد شما به ازای فروش محصولات یا گاهی  اقدامی از سوی کاربر که مدنظر آن‌ها است، محاسبه خواهد شد.

حق عضویت 

ارائه محتوای خاص یا خدمات ویژه به کاربران در ازای پرداخت هزینه. برای شروع در حوزه ای که تخصص دارید یک صفحه عمومی ایجاد کنید و اطلاعات خود را در اختیار مخاطبین قرار دهید. بعد از گذشت مدتی  مخاطبان بلقوه که نیاز به کسب دانش بیشتری دارند را دعوت به خرید اشترک کانال یا گروه در فضای مجازی به صورت ماهانه کنید. محتوای آموزشی خود را در کانال یا گروه در ازای دریافت مبلغی به صورت ماهانه با افراد به اشتراک بگذارید.

ادمین اینستاگرام

اگر سرمایه کافی برای انجام هیچکدام از ایده های خود در اینستاگرام را ندارید اما به فعالیت در اینستاگرام علاقه‌مند هستید می‌توانید کار خود را به عنوان ادمین در پیج‌های اینستاگرام کسب و کارهای مختلف شروع کنید. امروزه افرادی که صاحب کسب و کار هستند و صفحه ای در اینستاگرام برای خود دارند به دنبال افرادی هستند که مدیریت صفحات آنها را بر عهده بگیرد. ادمینی در فضای اینستاگرام نیازمند مهارت و تخصص است. ادمین می‌تواند در قسمت های مختلف پیج مثل: ادمینی استوری، ادمین پاسخگویی و فروش دایرکت و ادمین تولید محتوا فعالیت داشته باشد. 
 

کلام آخر

در سال‌های اخیر،  اینستاگرام رشد چشمگیری داشته است. شما می توانید در حوزه فعالیت خودتان محتواهای تصویری تهیه کنید و آن را در فضای مجازی منتشر کنید تا مخاطبان علاقه مند به محتوای شما، آن را ببیند و مورد استقبال آن‌ها قرار بگیرد.

امروزه اینستاگرام از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب بین مخاطبان است و مردم برای سرگرمی در این شبکه وقت زیادی می‌گذرانند و حتی اغلب به دنبال نیازهایشان هستند. اینستاگرام به خوبی ترندهای روز را به افراد معرفی می‌کند و این موضوع برای آن‌ها بسیار مجاب کننده و جذاب است. در اینستاگرام علاوه بر تفریح و سرگرمی، می توانید به درآمدهای خیلی خوبی برسید. برای این کار کافی است راه کسب درآمد از اینستاگرام (Instagram) را بشناسید و با آموزش و برنامه ریزی فعالیت خود را شروع کنید. ما در تیم مشاوره دیجیتال مارکتینگ معصومی به صاحبان کسب و کاری که بخواهند فروش آنلاین خود را افزایش دهند کمک می‌کنیم. با ما همراه شوید و از فرصت های کسب درآمد از اینستاگرام و فضای آنلاین استفاده کنید.

نوشته شده توسط کوثر عابدینی

https://mr-masoumi.ir/articles/instagram-income

ثبت نظر

نام و نام خانوادگی

ایمیل

دیدگاه

لیست نظرات (0)